kan du gissa låtarna?

I can not wait im your´s
Love me across my borderline, you better be sure darling
I miss being reassured a thousand roses cant change how I feel and the way I miss being reassured
( två ihopsatta ballader av två olika artister vilka?)

Hell is living without you love aint nothing without you touch me, heaven would be  like hell is living without you.
Im down begging to hold you
How are you gonna see me now?
( En artist, två låtar en ledtråd är hans smink)

Sedan vill jag bara säga att Victor du va underbar igår som orkade lyssna på mitt fjanteri samtidigt som jag betedde mig som jag var lyckligast i hela världen.
En sak har jag att säga om saken , dont´t try doing it to me. Jag håller tillbaks.
Fan va jävla dumt egentligen?

Nu är det snart dags för audition också, teaterskolan de ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Victor Lovnér

Klart man ställer upp, det blev en trevlig kväll!

2007-04-26 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback