S-lampa

Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det man kan bli så nedrans negativt instäl ld till mycket pga av erfarenheter som aldrig tycks försvinna ur minnet men jag kan fundera lite på de där och vad gör det för mig?
Här har vi enegriboven igen, jag är som en jävla bil som styändigt behöver tankas, nu skulle Fredrik skratta om han visste jag jämnförde mig med en bil, jag är varken blank, bra på att gå eller gjord av plåt.
Men tänk så man kan få till det.
Min återuppväckta känsla är den av  "less of caring" jag orkar inte bry mig längre jag har vart arg länge nog, jag har varit sur länge nog och att möta situationen med en lung röst och ett leende kan faktiskt knäcka motståndet så man inte ens behöver bli förbannad, jag hade glömt vad jag kan åstadkomma.
Tack vare en viss person fick jag en viss smittosam vilja att sträva efter att rycka på ögonbrynet och se lite gladare ut.
Jag kanske vill se ut som han, lyckas som han gör eller nått men de var som i texten jag läste när han kom så....
Josefin stod utanför amf idag, jag bara hejja och gick vidare, jag var inte beredd men hae jag varit sur hade jag inte gjort de så jag orkar väll inte bry mig längre.
Jag hade väldigt kul i stockholm och givet var att jag skulle bli trött eftersom jag från 6 på kvällen till 11 på dagen och vaknade sådär och visste inte om det var dag eller natt.
Jag lekte hitta saker på en viss bokstav med mina kusiner efter att havvarit på en audition, skittrött och flummig och min lilla kusin sigge kom fram och drog mig i benet å sa. jag hittar inga saker på s  jag tänkte vara fyndig så jag sa du får ta upp saken och lyssna om den börjar på s.
Jag tog upp en ficklampa och sa börjar denhär på s  -lampa nej de gör den inte det bli slampa.  jisses du vet jag höll ju på att skratta ihjäl mig av min egna ego/fyndighet och som tur va reagerade han inte och frågade va de betydde för då hade jag fått de svårt.
eh,,m ja det är en person som beter sig lite billigt hmm de fattar ju inte han. ?
Ja gkan alltså lyckas få till de här orden, och höra saker som har med sex att göra när det verkligen bara är mitt öra som leker och låtsas höra saker.

Men veckans goding är helt klart Mimmie å Sigge på delad plats, de roar mig de små sötisarna
Min kisse kommer sen ja menar vem vill ha en man när man kan få en hårig bääbis?
Och kom inte me nått fyndigt nu om aqtt jag kan få en hårigg man för det vill jag inte.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kika in på TheGuide!
Din Guide till allt möjligt i världen!

Länkbyte om du vill...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback