Something is.

Något kan man ju alltid göra, vad som betyder mest kan man ägna sig åt eller det som gör en lyckligast och dom behöver ju inte nödvändigtvis vara samma sak eller hur?
Man kanske borde satsa på det som kommer till en, det man verkligen inte behöver kämoa för men som man är riktigt bra på, men om det inte är vad man vill då? eller om man är osäker?
Måste man satsa på halvtid ? Vad ska man i slutändan välja bort?
Hur vet man att man är nöjd med sitt beslut och måste det nödvängitvis vara att man känner en osäkjerhet i allt man gör?
Isåfall är det ju chansningar livet går ut på och så får man hoppas på det bästa och att det kanske leder någonstans men jag är så jävla vilsen och jag känner det hela tiden.
Men jag vänder på det och frågar ,ig sjä'lv vad som betyder mest för mig? Vad vill jag helst av allt? och det klassiska frågan vad vill du bli när du blir stor? När jag var lite svarade jag stark... ganska komiskt.
Vad kan man klara sig utan då? det är ju hyfsat lätt att svara på, idrott är för mig inget intressant längre i syfte att träna själv men ja måste eftersom jag annars kommer gå sönder och få gå med värk.
Så jag klarar mig inte utan det... Vad borde jag stå ut med att genomföra för att nå dit jag vill? Kommer det största val jag gjoirt hitills tillfredsstäålla mina frågor och och kanske stilla mitt sinne?
Är det bara chansningarna man får leva med och kommer jag någonsin sluta undra att om jag gjirtsådär istället hur hade det blivit då?
Vad hade jag kunnat göra istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback