Teaterskola

Jag har väll delvis med min överskrift avslöjat det men efter audition nu denna vecka fick jag hem brevet och satt i telefon med mamma och öppnade,eftersom jag tappade bort mig flera ggr trodde jag inte det skulle gå men så n'r jag sprättat upp brevet och slitit ut pappret och möts av den största förvåning och lycka ja då brast det, jag började stortjuta! JAG KOM IN!
Shit det var en sån grym känsla de slår alla samlag och allt jag hitills lyckats med om det nu går att mäta lycka!
Jag var ute och firade igår.
Vart rätt mycket men halsning hos emly å dans och mycket folk och skum . ojoj .
Idag såg jag en teater föreställning på arenan, sover du också mellan rosa lakan pappa? så heter den och den var ritktigt bra!
tråkigt är att jag skadat min handled så de gör så grymt ont att skriva men jag måste, bara lite till....
hehe.
nej ja får ge mig det värker. :( Jag ramlade nog på fyllan igår:/

MEN JAG FIRADE
JAG KOM IN; JAG KOM IN!!!!!!!!!!!!!!!11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback