Utan censur

Reklam och censurer, det ska vara äkta det är så jag tycker och jag kan låta väldigt arg och förbannad på världen när jag skriver, några har sagt att jag verkar olycklig,. någon har sagt jag borde skriva mer, och skriva mest när jag är förbannad men jag skriver faktiskt bäst när jag är det.
Där har jag helt enkelt lättast att få det ur mig, förklara och sedan har det varit tuffare som det är för alla vissa perioder men tråkigast är att det kan komma tillbaka.
Jag skriver ocensurerat och ärligt, pappa sa till mig igår att han tycker jag ska bli politiker för jag kan snacka bort vem som helst.
hm,m.. ja de va ju en ny teori, från honom men många tankar om det har jag redan haft, men det är ju annorlunda om ideerna uppfattas utifrån. Att jag kan prata och har bred kunskap är ju inget nytt för det har jag faktiskt.
Ett sätt för mig att rensa hjärnan och få ut allt är just att skriva ner det, texter, artiklar, poesi , låtar för de mesta och så även lyrik och historier.
Jag lever av det och jag är ju fisk, en drömmare som lever i sin fantasi värld så varför inte?
Nu tänker jag däremot skriva ner lite om mina käraste ägodelar, mina vänner.
Jag är ingen saklig person som har "saker" stuff i den bemärkelse  såå nice me nice prize, inte min grej . Men nu så kommer det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback