22/7- Rena Pizzakapet

500 pizzakartoner på 2,5 timme och 6000 klistermärken på 3 dagar jag vet vad tid det tar för de stackare som äger restauranger och måste göra allt detta varje dag med bestälningar och dyligt. Jag är grymt trött och har eh del irritationsproblem är jag rädd, den där jävla kylboxen,besserwissern och så bägarna och deras never ending klistermärken och så cyklen som pajjar. Men jag tar bussen nu eftersom det gör ont i knäet. Suck jag är inte så teksinskt lagd att jag orkar bry mig om nån cykel. Men alltid ska det vara något, som ska fixas eller skrivas eller krånglas med. Min väska e snodd också, det är bergis fittan som snott den. Hon gör ju allt för att få mig sur så varför inte?
Jag anklagade just någon för att vara tjuv, god knows att jag är irriterad!
âr jag grymt negativ? Ja, detär så jag skriver men jag måste inte alltid men nu så känner jag för det. Sedan finns det så få ord för glädje i svenska ordboken, räkna efter så får du se och räkna sedan de negativa. skulle jag skriva om hur bra allt var så skulle allt bli en soppa av upprepningar och upprepningar av tråkiga ord. Alla har redan hört cinderellas stories hundra gånger.
Jag är optiminst, tidsoptiminst om inte annat, men också negativ, jag trivs här men längtar hem, känslan i magen från Metallica börjar avta , lite tråkigt...
Så längtar jag efter svensk mat!
Men jag som är så het på att vika pizzakartoner måste vara ett kap för vilken pizza restaurang som helst! GOTT:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback