3/8- Lugn, Men storm

Jag trodde det var tisdag idag, var helt inställd på det och sen när det var fredag så blev allt väldigt rörigt. Man är ledig mitt i veckan hur ofta då annars? Jag är inte ledig imorgon jag skulle jobba extra, det finns ingen annan eller så är jag bra på det jag gör. Hann inte med att sitta vid datorn igår fast jag var ju på bio istället, Simpssons! ASBRA!
Det är lördag idag och jag blir snyltad på söndagstillägget men det gör inget för jag är trött och vill bara hem och sova. Det står mellan buss och hem eller dator och hem sen, ni ser ju vad det blev, dator hehe!
Jag kan ju sova imorgon, svinbra tankegång dedär skippa å sov idag och sov imorgon, jag är helt vinglig 4 timmar sömnd det står jag mig inte på men efter bio och för mycket kaffe så var det omöjligt att somna. Jisses asså idag är jag twisted och jag försov mig också för första gången men jag kom inte sent, jag kom precis med bussen men jag hann inte äta så jag fick ta tidig lunch, kycklingsallad och cola:)
Jag äræ grymt otålig nu eftersom det dåliga vädret är tillbaka och det inte finns något att göra, såå schedli. TRÅKIGT! Men jag trivs väll annars men på frågan om jag vill göra om dehär en ång till och vet vad jag har framför mig pallar jag det? Antagligen blir det hårdare då med vädret om det är bra och mer stress, men tiden går fort, när den går långsamt så vill jag lära mig nått nytt, typ busvissla. jag kan inte det.
Men pengar har otrolig makt, jag ger mig satan på att släpa migtill jobbet om jag så är så dunderförkyld som jag var eller så fyllesjuk som jag var, men eftersom jag inte "pittie myself" så gick jag och förhållandevis bra fungerade det, jag har hög smärttröskel tror jag me jag stupade i säng på kvällen.
Jag hade grymt dåligt samvete, man kan inte ringa in sig sjuk för sånt.
Jag läste vad fittan skrivit i dagboken vi har på jobbet, nämde alla fel jag gör jag blir galen, det är tur hon åkt annars hade jag ryckte henne i håret, för sin dumhet eller nått asså man skriver på många sätt men när någpn liksom verkligen skriver, du gör fel när du inte gör så som jag vill¨, ja då blir cizzi skvatt galen!
Har hållit tyst eftersom min chef kommer bra överrens med henne och jag vill ev. bli anställd igen och hon är inte värd det men fan vad jag har gått och gnisslat tänderna och den där jävla apan!
Hade det inte varit för klagomålen jag fått från andra ang, henne så hade jag käftat hejvilt och om jag inte kunnat förlora på det. Nu kan jag det, kanske.
Människan har inte en gnutta värdighet ellr respekt men tanken slåt mig flera gånger, tänk om folk faktiskt gillar henne? sånna som inte är som jag ,.
Hon passar inte som chef!!!!!! GAHHHHHH
Bättre chef än mig ? MY ASS
Men jag tänker på det, vad arg jag skulle bli, och hennes behov av ständig uppmärksamhet, hon tar cred för allt och jag orkar inte bry mig. Kanske borde jag? Jag ska nog lägga in några ord om hur det varit innan jag åker, men jag vet inte om jag kan hålla mig till fakta, jag blir så arg!
Ska jag hålla min stora mun? HMMM
Att vara eller inte vara, tyst, eller jävlig det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback