Frusen isbit

Jag är en frusen isbit...
I reklamen sjunger Ipren: Jag huttar och fryser.. jag adderar skakar och nyser.
Vart är min mysiga godisbit som borde komma och värma mig? Jag tycker jag förtjänar värme!
Satan vart har min fantasi tagit vägen, alla andra dagar som e tråkiga brukar jag kunna drömma mig bort, inte idag.
Jag är så saligt uttråkad och om vi inte får lite värme snart så kommer jag bli sjuk! Norden borde få värme. Sen dedär med växling mellan varmt och kallt har heller aldrig varit min grej. Frågan på om jag vill jobba här igen återkommer nu när jag vet hur tråkigt det kan vara så drar jag mig för att ta ett beslut.
Diskning och städning, jag kan inte ha rent i mitt rum jag skulle inte göra annat än städa då! 24seven , noway.
Har så aptråkigt men jag hade kul igår på bion. Ola är trevlig men jag vet inte riktigt vad han har för tanke egentligen. Vi får se.
Reza är sötast på sommarland iaf, helt klart!
Tänkte köpa solbrillor igår men nu är det ju ingen ide, inte ens liite sol.
Brrr satan i gatan vad jag fryyyser.
Lilla hjärtat kom och värm mig om du finns där ute!
Kom och mys med mig under mitt täcke!
( Jag vet ju vem jag gärna myser med)
A****a och Reza ;P Whitechicks och popcorn de vore det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback