Fury and Full Monty!

Jag tror min ilska kommer från lathet och snällhet, lite komiskt.
äsch jag orkar inte diskutera.. eller okej ...hon/han menar det nog inte så...
De vanliga tankegångarna.
Men det fungerar inte! Stadigheten i snäll kan vara en riktig bov och jag blir bara mer och mer irriterad av att låta saker rinna av mig.
Jag blir också irriterad på mitt egna agerande, det är ju så att de kan tro de kan köra med mig! Som om jag viker mig och lite överraskad kan jag bli av att jag beter mig så. Sen om man då beter sig illa så kan jag fundera på:
Fattar hon inte att man ite gör så? Fattar hon att hon är egoistisk och fattar hon verkligen inte att man blir sur?
Frågar någon mig om jag¨är sur i ett läge, och jag säger ja så brukar de inte ens fatta varför så varför bry sig, men jag tror man måste försöka lite mer.
Det finns trots allt fler egoidioter än smarta begåvade.
Man vill inte förlora masken, man vill inte bli sinnesjukt arg och skrämma folk men inte låte henne komma undan med lagom eller lite, jag är bara personen som slänger av allt samtidigt. Allt eller inget! FULL MONTY
Men det är skönat att fittan åkt hem, slipper irritera mig mer på henne.
plus en sak, e nog lite förälskad... säger ej vem, vad eller hur ,haha stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback