Jag blir aldrig vuxen

Klockan tickar, snart får jag gå hem, satan va gött! Nu väntar en vecka med blandade pass och så får jag lite mer sömn förhoppningsvis! Mer music måste det bli också! Ska ringa om hjälp för de där jävla skadepapprena jag fattar nada!
Så ä detn en grej mindre på listan of what to do!
Så om det också mot all förmodan skulle lösa sig så skulle jag slippa känna mig så jävla felbehandlad!
Jag minns vad "de" sa och det ekar i huvudet som någon icke melodisk jävla fågelsång.
Jag morrar men det skrämmer inte bort några sånna fåglar inte! MORRR
Man blir så ältande om man aldrig får ut sin rätt, gå vidare bla bla, sägs det, jaha? men hur fan ska jag kunna tro på något eller sätta mig in i en satsning igen om jag inte kan få stöd om det skiter sig? Jag vägrar vara en i massan som ständigt glöms bort, nekas och krånglas med! Jag har hanterat simingen gott nog, det är ju ett praktexempel i pompa och ståt där jag fick absolut ingenting bara massa skador som JAG måste betala för att fixa.
Myndigheter, intervjuer ... det går bra att stjälpa men hjälpa existerar det?
Man ska vara så vuxen i alla situationer, det är ju de vuxna som inte är det, oärliga, dömande sviniga och fittiga.
Inget barn skulle fråga om du verkligen är sjuk när du står där och säger det?
Manb ska ansvara och lita, på vem? På dessa fittiga grisar som i slutändan tippar av dina papper på en stor brasa!
Jag lider, hej se mig! ... öh
Ska man bli vuxen, det är ju så de låter, glöm det om det är såhär det ska vara.
Å så alla ursäktet, dåliga är dom.. barn har bättre ursäkter!
Han var sjuk, därför gjorde han det... osv...
Men jag då?
Om en politiker snor pengar får hon löpsedlar och jag, jag får månader på kåken!
Vakna, jämnställdhet, rättvisa. det finns ingen.
Jag tänker aldrig bli vuxen, jag är skadad och vill ha något för det, jag är hårdrockare och tänker aldrig klä mig som en tant.
Jag är skadad av samhället men är det någon som bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback