Min alfabetiska historia

Jag är inte normal, hahaha. Det krävs papper på det.
Hur rolig kan jag vara, hur rolig kan jag vara om jag vill och orkar?
Hur elak är jag och vem är fulast av dom du känner?
Sånna lustiga frågor, men jag kom ingenstans istället skrev jag en historia:

Bruno Bäst Backar Bärfisar i Anders Ands Andliga Arsle
Anders cyklar cirklar och cirkulerar cirkusen medans han citerar citroner.
(citroner är folk som är så bittra att de behöver hjälp)
Demoner deporterar samtidigt danska dalmänn eftersom Evert eftersträvar Egentlighet och fruktar frukt för fittan fattar fjong.
Gräshoppor gnuggar gnällande gas spisar och Hårdrock hänger högt!
Ingenstans ingår i Ingentings Ingeborg där Jack Daniels juckar Jånnis Jycke.
Knark knapras knappast!
Lyset i Lysmaskens lyriska lägenhet och Mamman som bor där matar matrosernas melodier med många mackor.
Niclas nickar nätt nära nyckelbenet och ostberget observeras osannolikt och praktfullt pickar pomperipossa pappa på picken.
Queen Quciksilver kommer på raket, raketen räcker rålångt och snackar, snyltar sylt och snickrar snabbt, rakten ryker raskt
Trallande Tallefjantar ugglar ugglor underbart under Urskogens under där vacker vass och visshet visslar ,vippar ,visdom vagt.
Waterloo watches wiches och xylofoner xynkar xylofonien och dess ynkliga yngel.Zickzack zappar zack på ztv
Ånger ångras på ångornas åker där änlars ängar äger ärlighet och överste översten ödelägger ödet.

Va tycks? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback