School is on!

Jag landade ett bra tag innan skolan började första dagen eftersom jag var så enormt nervös, man visste inget kanske skulle det bli en sista gallring eller skulle vi upp på scen med en gång? Jag kunde slappna av i tid till att vi skulle gå ungefär och lite halvsjuk på det gjorde mig ganska stel men jag tycker det finns många fina personligheter i min klass, roliga. Jag kom genast i konversation med Christian och Kepa (Kenneth) de är jäätetrevliga och intelligenta varelser och som Thomas våran lärare sade så har han bara att göra med begåvade människor, vi var utvalda med noggrannhet och det känns ju bra att man har någon som tror på det man vill göra.
Jag var iväg med Kepa och Chriss och köpte en krok till lokalen, min egna älsklingskrok, sedan vart det lite käk och diskussion och det var trevligt.
Vi har fått en del uppgifter nu de senaste dagarna bla . att vi ska göra vårat intagningsprov med grävning inblandat och att gräva utan spade men att få det att se verkligt ut. Vi har också haft en presentation på scen om oss själva och jag valde en ironisk bild av mig själv , jag gillar verkligen ironi och sarksam men jag är också mycket van vid att få spela de rollerna så det kan ha med det att göra.
Jag trivs mycket bra, och det finns mycket intressant att läsa och fundera över, Thomas tar upp saker och letar efter kärnan så vi verkligen får se uppbyggningen av saker, asbra helt enkelt.
Just nu läser jag Hamlet också i pjäsform, intressant. Jag har inte läst den utan bara sett den.
Imorgon ska jag jobba min första dag i Åkeshov, hoppas att det kommer gå bra.

Kommentarer
Postat av: jenny

det låter ju jättebra vännen! är så glad att du trivs så bra:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback