Sleeping

Satan i gatan vad jobbigt det är att gå upp, jag tycker inte jag ser så sliten ut men kasserarna har kommenterat det, undra hur mycket?
Hoppas inte jag ser alltför trött ut, en jag orkar faktiskt inte sminka mig för jobbet när jag ändå bara svettas. Jag bryr mig inte men när någon säger det så blir det lite, ehum . Som när mitt ex såg mig osminkad, han fråga mig om jag var bakfull! ?
Jag har lyckats färga håret iaf, otroligt! Ska till GBG snart igen också ochj göra hårförlängning men å andra sidan kanske det blir digitalcamera,gura och förstärkare istället. Jag ska få iväg min blaklänning också.
Ahh, trött...
Min säng, mammas mat, svensk tv! min musik, mitt liv , allt! Folk! Thoughts are very much in spin today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback