Tankarna

Åhhå sista halvtimmen på jobbet är rena mördaren särkilt eftersom hon kommer hit å byter av mig. Jag vill sova, jag vill sova!
Man blir trött av att göra i stort sett ingenting, tröttare än om man haft något att göra. Tack för MIN LEDIGA DAG imorgon ska jag sova!!

Någon sa till mig också att Cizzi du borde skriva enklare texter och jag funderade lite på om det skulle vara någon som förstod vad jag menade om jag inte översatt, de kan ha rätt men jag vet inte. Man ser ju bara på Rollingstones och The doors deras texter är enkla och når ut till folket. Man vill ju ge något och inte bara en förundran om vad de nu kan vara hon menar.
Jag vill så jäkla mycket saker så det blir rörigt för mig och inte minst för alla stackare som måste lyssna på det, dethit och de dit...
Jag rockar fett men just nu rockar jag lite snurrigt runt på dansgolvet.
Jag älskar att göra listor eftersom det gör allt enklare, hundra tusen listor är vad jag har. haha!
DE har ska jag göra, de här måste jag och de här drömmer jag om, många av grejjerna finns på samtliga listor och glöm inte alla inköpslistor jag har, ojoj. Så mycket man vill ha i livet, kan man någonsin få nog? Man kan undra ibland....
Så vad har man egentligen för valmöjligheter som en evig allaround person med stark personlighet? Vad det nu betyder, för det är inte jag som satt det stämpeln på mig.
Hmmm.
Vad jag kan tänka mig är detta, skådespelare som är givet.
Musik i vilken form den nu än må komma i, sångerska, musiker, låtskrivare. ALLT
makeupartist, stylist, teatersminkös, massör ,översättare, bartender, och alla de hargemnsamt att man får jobba med händerna.
Sen att skriva de t kommer jag ändå aldrig sluta med, författare, manusskrivare, journalist, informatör. är det meningen att man ska ha koll på vad fan det finns för miljoner yrken egentligen?
öppna eger vore ju enklast kan man tycka och så ansvaret då.. hmmm.
Djur vill jag också jobba med, lite av varje kan man ju också göra men jag har gjort lite av varje så länge jag kan minnas nu vill jag göra något större av det jag har, mina miljoner ideer och mina konserter som finns ihuvudet tillsammans med alla historier och påbörjade deckare.
Jisses, är det inte rörigt nog?
Jag tycker det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback