Tur och Otur, tur eller retur?

Tur och otur, tur och retur skulle jag vilja säga, konserten symboliserar mycket mer än en resa för mig denna sommar, den blev ett avstamp till kristallklart. Mycket var enormt och stort och inte bara det så sparade jag faktiskt hundralappar på min begåvning att vara social. Dallänningarna var verkligen ett kap och individer för sig, jag glömmer dom aldrig.
Väl tebax i GBG kom det över mig en enorm avslappningskänsla med ytterligare innehåll och när ryggsäcken gick sönder så kom det med retur igen, lite otur.
(har bytt ut den mot en ny nu)
Jag köpte snus till festen, jag fick baksnus? Baah fel, fel men inte det heller rubbade minsta irritation utan det var lugnet som hade överhanden med ord om att det fixar jag sen....
Allt bara rinner av mig och jag önskar man kunde känna denna lyckokänsla livet ut, det är som om jag fö en gångs skull har koll på allt.
Jag står stadigare än någonsin och har hittat mig själv och inget som någon gör kan göra mig mindre välmående, det är ju bara att kommentera att jag faktiskt är på ett stadie av själslig lycka och ovanför ditt huvud.
Mp3en är cp också men jag ska byta den snart...
Jag tror allt ordnar sig och att det är en viss form av tur och retur på det hela, det var längesen jag trodde på ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback