Typ

Så nu när man tänkt skriva lite så kommer en gubbe å ska sno datorn en hel timme, min mat kommer bli dålig om jag sitter häroch väntar så länge. suck.
men men jag har haft en hel del för mig.
I förrgår va vi ute på Naboen igen, mycket baileys och öl och jag tror kanske det var precis så mycket jag orkade med för jag somnade nästan när jag borstade tänderna.
Idag har jag köpt presenter till bror och pappa, syster e de svårt å hitta något till... sen får vi se vem mer som får något fint? Tomten kommer tidigt iår!
Jag mår bra, lite förkyld men vädret har vart dåligt så det är väll därför. Igår vart det volleyboll, de va kul. Reza,jag å några till av de jag jobbar med.
Nu är det inte länge tills jag kommer hem!
Wieeeee
Jobbet är långtråkigt som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback