Fan vad tiden rinner iväg!

Ojoj så tiden går och vad dålig jag varit på att faktiskt skriva, det är sällan det är så men jag har iofs skrivit så mycket i mitt arbete att det knappt hunnits med. Skrivit hela min enmansföreställning och finslipar på den, har sagoföreställning nu på fredag och repar på den, samt högskoleproven, texter och rörelse. Det är en hel del och man glömmer helt enkelt bort det runt omkring, igår hann jag med lite datatid och msn, synd att klockan var 3 ochtyp noll personer var online. Jag har knappt märkt av att det faktiskt lider mot jul och jag som brukar tycka det är kul att köpa julklappar bara suckar över att när fan ska jag hinna det? Har beställt det mesta på internet.
Igår hade vi parscener och idag jobbade ajg coh marianne vidare och Tomas tyckte vi hade en bra skiss vilket jag tycker är kul, kritik är det viktigaste men kul när man vet att man jobbar åt rätt håll.
Emelie och Jenny har man också haft en shitchat med på telefon vilket var kul, inte hört så mycket från de värmländska trakterna sedan jag lämnade dom.
Snart har också halva min utbildning gått, typiskt att nä man har som roligast så är det nästan slut. Men jag är målmedveten, jag vet exakt vad jag ska göra efteråt och lite beror ju på ödet också. I can not seem to wait for it though.
I love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback