Julaftonshelgen

Jag måste påstå att hela denhär helgen flöt ihop till en smet av något för mycket mat, lägg till övertrötthet coh pizza, för mycket teve och dåliga serier och sen en annan allmän fråga, vem i helvete kollar på matprogram på teve? Man blir ju hungrig! Sen finns det nog inget mera värdelöst att kolla på, ärligt talat är jag ingen större fotbollsfanatiker heller men det går väll an en stund. Jag och en vän kollade fotbolls em när det nu var och vi båda hade sånadär sidenkalsonger med fotbolls snobben (fillingar) säger vi i värmland till kalsonger förresten-och massor med folköl till! Det gör jag gärna om men ser för fan till att det händer något runt dedär jävla teveprogrammet också. Så mat= uteslutet!
22decmeber- anländer med alla paket hos mormor och morfar, spelar poker med dem och äter mormors goda potatismos och kött:) Får gå upp en trillionstimme eller två för tidigt och in i en bil mot Karlstad, min barndomsepok startade där för att sedan få växa ja vart det nu blir. Sov i stort sett hela vägen varvat med jobb och studering av texter. Det är ett under att man inte dreglar när man pratar,sover,pratar,sover och ja. Men å andra sidan har jag inga gener för för det, vissa har ju många djuriska drifter och den enda som jag fått hängandes efterm ig då skulle väll vara min ständiga medvetenhet och atyt jag alltid är beredd, aggressiv. dåligt? Nej jag tycker inte det.
Väl framme fick mina tomter se på datorn och dra och slita lite i mig, de tycker jag blivit spinkig, jag undrar fortfarnade om det var ett skämt? Jag menar vartdå?
Sussade gott framför teven och sen fick jag för mig att tvätta miiina fiiina calvin klein grejjer och de glömde jag ju sedan givetvis hemma, så typiskt mej.
Datorn fick bli välannvänd inte bara för allmänna grejjer utan för all överföring av skit, skit jag behöver och tyvärr fick jag med mig alldeles för lite musik. Det känns som om jag börjar bli tråkig nu så jag får ehm, jag vaknade klockan 12 på julafton och och badade bubbelbad, dessvärre ensam.,
Käkade med bror som sällskap och sen jobbade jag hårt med nästa kapitel och diskuterade sveriges fittpolitik vid matbordet varvat med min utbildning och till slut suckar de bara och säger, fine jaja det är säkert bra. Undra om de blir uttråkade eller om de faktiskt köper det jag säger, eller både och?
Mitt stora ego säger att de är för att jag har så bra argument,. borde vara biggest joke of the year!
Jag tycker ofta det jag säger är så självklart att jag aldrig får till det, däremot är jag bra på att manipulera så jag brukar få som jag vill.
Nu fick du en fotnote också!
Julafton va mysigt, inte bara fick jah prata i telefon med en sötnos, jag fick mysa ner mig i mjukisbyxor och se på disneyfilmer. Jag fick en rad fina paket också varav innehållet var ännu finare: Plattång,eltandbortste, Presentkort, Snapsglas,smycken, Fotoram,böcker m.m.
DEt kittlar asgött med eltandborste och med plattfluffhår ser mitt hår längre ut, super!
På juldagen va jag proppmätt och sur som ett svin, eller mer utttråkad eftersom jag inte är van att vara ledig och ha så lite att göra. Jag var enormt utttråkad och inte ens blev jag på bättre humör när jag hittade skivan med slayer. Jag gick till sist ut med Petter och det vart ölspel på nån förfest och sen one night out i Karlstad, det var kul men knepigt. Sen är det ju inte precis dansa som jag har lust med men Steven tvingade mig och sprang omkring med mig på ryggen under kvällen så det var väll kul, eller ja just då.
Sen vart det kebab,och halvsovandes stående på steven fick jag min kebab snabbast sen åts den mitt på torget, mums!
Sov till 3 och vilade mestadels av dagen, sen kom vicotor och hälsade på, vi kollade på en fett rolig komedi och sen drog vi å käkade pizza. Jag spelade också in ett radioprogram på hans telefon: Sanningen om Cizzi.
Allt från naziäpplen som borde dödas till Orup och annat. Skoj!
Igår åkte jag hit efter det berömda besöket hos tandläkaren, inga hål denna gång heller. Some things never change.
Det gäller många saker och särskilt runt julhelgen kommer man på saker, och en del missvisande traditioner.
Men det var riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback