Det finns alltid något

Det finns alltid något men frågan är bara vad det något är, Det finns så många värdefulla frågor i livet vad är heligt? vad är själen gjord av och vad är värt att leva för ? Vad är värt att dö för? Svaret på samtliga av dessa är bara kärlek. Inte karriär inte pengar, i mitt fall värdesätter jag annat även om jag drömmer om stordåd och ett liv där jag är allt annat än vanlig. Man ska lita på magkänslan också, den är alltid rätt i mitt fall men det är jobbigt att den vet så fort och jag kan känna att jag vill ha mer tid på mig. Om man inte gillar någon "som mer än en vän" efter 3 min från det att man träffats och pratat så är det lika bra att lägga ner. Det kommer inga gnistor efteråt det ska redan finnas där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback