Det handlar om att nå

Jag måste bara sträcka på mig lite till så går det nog, inte falla ihop nu inte ge vika och inte kura ihop mig.
Hur mycket man än vill bara vara en liten människa i famnen på en större så måste man bli medveten om att barndomen är slut och vissa saker händer inte mer,man ska vara så vuxen och jag suger!
Jag har ingen lust att bara gå omkring jag vill göra något, jobba och leva loppan. Svårt utan jobb, ingen praktik ens. suck*
Jag kan känna mig lite sne på samhället och jag gillar inte nya reglerna som kommit med bidrag, asså ska man gå till Socialen???? ja svälter hellre!!!
Fan va fint å börja livet med med att stå med i deras register, oh my!
Jag har tillfrisknat nu men pappa e sjuk så nu får han bara inte smitta mig för då börjar jag grina!
som en parantes skriver jag det innan jag kommer på vad jag faktiskt hade på hjärtat.
hmmm .
jo . de va ju en klart händelserik helg på många sätt. jag som trodde jag visste allting, icke och så dum jag kan vara ! Jag trodde ja kunde lita på den tjejen, så får jag det uppslängt med fraser som, äsch fredrik bjuder säkert och nejhan tänker inte ersätta något. ?
Jag e inte mycket för baktalning och skitsnack men dehär e fan glasyr på en stor fet jävla bröllopstårta. varje lager har sin fina finess av skit och lögner och typiska saker som tjejer säger, inga killar säger sånthär. jag dissar fan hela jävla feminina bekantskapskretsen jag vet inte vart jag har vissa. Kan skriva att jag har trots allt har några kvar men det är ju nästan så man ska testa lite, gränserna eftersom mina ständigt testas härs och tvärs!
Nu får de bannemejjen va nog! Jag byter polare och pissar bokstavligen och litterärt på dom som försöker utnyttja mig mer för att jag är "så snäll" för ja kan fan va jävligt elak också.

Mycket som försigår nu och hänt under året har varit väldigt negativa, för mig och för mitt CV, för min själ och för mitt redan mycket dåliga tålamod!
Jag tänker skriva vem jag är så jävla redigt förbannad på annars börjar väll någpn undra, vissa har redan hört historien jag orkar inte med det igen jag blir bara så där "boiling hot "
Men Josefin, Joss. vi som hade så kul ... va det värt det? Jag måste bara få fråga det sen kan du få dina 40 kr men kom ihåg jag ska ha 250 av dig!
Va det värt det, va de det?
Du e totaldissad . så du vet.  ha ett bra liv!

mycket av det jag skriver är flumm men jag är bra på det så varför inte? sen något jag mer är bra på är att byta ämne, men då blir det ju åtminstone inte tråkigt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback