jag är hemma igen. för gott . *2

Ja har ju ett inlägg som heter såhär redan, nu har ja varit iiväg 2 ggr men de va inget för mig denna gång heller, det är faktiskt skönt att vara hemma.
För gott är att ta i men jag blir hemma några månader, kanske till sommare vi får se men jag tror det.
Det är en del jag vill ta itur med och saker jag inte tänker skjuta upp längre, inte för något eller någon.
Jag blev kickad från jobbet i danmark, de e inte så att det var mitt fel men jag har aldrig blivit kickad förrut så de va ju en upplevelse på det sättet, jag har redan sagt att jag blev galen på en viss perosn så det var bara skönt det jobbiga var att jag inte hann till Horsens och att jag varit så jävla sjuk, egentligen va jag nog sjuk sen jag kom dit, kunde inte sova heller vet inte va det var för fel men men ...
Tveka inte när det känns fel och dra så ska man resonera, alla osäkra känslor det är bara att Crush em´som för övrigt en jävligt bra låt med Megadeth.
Min rockiga stil va ju del till att jag fick dra, men ändra på mig ? aldrig!
Dont think twice, crush em´ krossa dom som inte kan hantera dig och som vill ändra på dig, jag tänker aldrig ändra på mig! uh, så nära jatg var att bara vilja vara normal å slippa allt tjat men så blev min hjärna frisk när jag dog fysisikt och jag insåg vad fan jag höll på med och så drog jag in stöten och visade hela mig och va mer tydlig med att mig fick man fan inte köra med och då passade det tydligen inte längre. haaah . oh my va trög man kan vara va, och jag ... suck jag skäms över mig själv inför mig själv . och jag pratar om mig själv i tredje person, det är väldigt mycket jag nu och jag är lite ego men jag behöver vara det nu, vara ego ochg följa mina drömmar, kalla det ego men jag är väll en stor fet och asgrym egogirl då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback