Linas kvällsbok/ÖLtalk

jag måste ge filmen cred för att den speglar precis så det var, med alla konstiga frågor.
Ungdomligt och galet och alla scener de va roligt asså, kul att se sen ser man ju att dom va en aning dummare än en själv så det var ju också skönt att se.
Erika var det väldigt kul att träffa igen och hon berättade ju om schweiz och försökte övertala mig om universitetet, vi får se men det vore ju kul att göra något iaf för nu går man ju bara hemma och tassar runt.
Jag har inte skrivit på länge det märks eftersom fingarna liksom brinner men ibland så känner jag bara inte för det. Nu fyller jag ju snart år så det ser jag fram emot.
Jag har sån fet åldersnojja bara, jag vet inte varför...hehe .
Men åter till dehär filmen, hon hade fågor som hur man ska stryka den mänskliga batongen? hmm ja låt säga att jag fann det väldigt naturligt men så har jag ju många naturbegåvningar, sådär skämt å sido givetvis. Score vart de fint att sitta på också, drog i mig 3 öl och mådde heavenly och glömde min taskiga situation för ett tag, inge jobb och allmänt uttråkad men vad kan man göra.
Va ju hos frecrik förra helgen, han lider i lumpen och jag tycker så synd om honom, men vi hade kul på frimis och jag träffade danne också som inte kunde tro sina ögon när plötsligt Grönan stod där, något sådär hlavnice smeknamn men de va grymt kul å se dom båda och sen fick jag ju danska lite salsa vilket va grymt, på scen å grejjer så trots helgens början med vredesutbrott och ett obehgligt möte på bussen så kunde jag åtminstone smälta det så det inte gick ut över någon annan, och nej jag har inga aggressionsproblem jag kan bara bli väldigt sur när någon e så jävla banalat efterlivenså dom lämnar en i en sån sits och kommer med kommentarer som ja ....
du löser ju alltid altt och sånt . jaha ja ja men då vet man ju vad man är sedd som! den allmänna fixaren till allt, den man snackar med , problemlösare och matchamaker, men fan jag e rätt trött på den rollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback