Mad

Jag kan bli lite halv grinig, det finns personer som tror dom kan köra med mig!
Hur har dom fått för sig att dom kan hålla på så?
Är det för att jag är för snäll ibland?
Möjligen.
Det finns principer,

1. lånar man ngt så lämnar man tillbaks det innan man lånar mer
2. Om man konstant ändrar sig, förstå om man bli irriterad särskilt om det handlar om något som betydelse under längre tid
3. Snacka inte skit, jag får reda på det
4. Det är urgulligt att säga att man älskar och saknar personen, jag gör det men säg det inte för ofta och inte heller om du inte menar det.
5. Det finns licens på att få kalla mig gumman, har man det inte får man det inte
6. Räkna inte med att jag ska fixa allt jämt, det är jobigt i längden
7. Dissar du mig framför en öl på krogen med dålig bortförkllaring, då har du en del att jobba på
8. Lämnar du mig på krogen hänger du löst
9. Glöm för all del att ringa men säg också att du gjorde det annars tar jag det som en diss
10. finally, säg inte att du tar mig som jag är och sedan snackar om att jag förändrats och att du inte vet vart du har mig.

Känner du dig träffad?

oh, no ... Im so sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback