varm i magen

Kvällen började som den brukade med strul och jag visste inte vart jag skulle göra av alla konstiga beteenden om jag fick av folk runt mig, bokstavligen kan man ju lägga ner emn jag kan knappast slå dom med en hammare fast att det är exakt vad jag vill göra ibland. Ja va med å tvättade saras bil sen vart vi å hämta emilie och sen drack vi hemma hos sara och kollade på roliga klipp.
Herrman och Martin kom också å så Pettson å Shard. Jag vet vilka alla är sedan länge men just denna gång vart det något som hände med mig. Jag har ju varit sådär allmänt akärleksuell för att uppfinna ett ord, men nu blev de visst fart på mig.
Jag blev varm i magen. närhet, ...
Svårt å säga men ja hade en grymt mysig kväll så mycket kan jag säga och nu är jag på såntdärbarnsligt humör. en av mina bättre sändagar också .
Passionate, Sweet,Gentle, yeehawow, Kitties,Eyes,Glow, to many adjectives. shortly,
and nothing to expect but so darn lovely!


Kommentarer
Postat av: Fredrik Magnusson

Vad roligt...

Postat av: maria

Grattis på födelsedagen! Festa lugnt!

2007-03-02 @ 16:56:57
URL: http://www.nogg.se/mamsemumsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback