Det hænder saker

Hej hej ,

Nu var det dags før uppdatering igen, mer æn nødvændigt ja skriver før lite helt enkelt. Ja skriver rætt mkt på myspace och igår satt ja uppe till 5 och skrev bara låt texter och poetry. det va bara så mycket ja behøvde få ut. Nu ær helgen øver och jag hade verkligen inte tænkt sova bort hela dagen idag men det blirvæll så nær man har nya intryck runt sig hela tiden. Jag var i køpenhamn igår med Naomi och de var riktigt trevligt vi gick å kollade på skor och musik, hon gillar i stort sett samma saker som mig så vi har mycket gemensamt.
Sen træffade jag Tove och vi fikade på ett mysigt cafe brecis i en hamn dær de va jættemysigt, sen har jag sett en musikaffær med gitarrer också så den ær jag lite sugen på, men ja tror ja ska kolla i Horsens først innan ja køper nått.
Alfapet ær min nya hobby också før er som missat det, de vore kul å spela mot mamma nån gång:P
se om ja har nån chans? ;P
Nu ær klockan øver 12 å ja borde sova så de blir væll det men ja måste næmna att jag inte bara fått ett annat jobberbjudande utan också blivit fotad før streetfashion vilket var kul, fotokillen tyckte ja såg cool ut så de gillas ju;)
Fått lite mer musik på datorn med så de e skønt, nu ære en vecka till me jobb som blir och så onsdag me lite action:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback