Festivalsommar

Hejhej, hur ær læget?
visst e ja bra børjat skriva lite oftare, ska gøra de till en vana ja lovar så ni får veta va ja pysslar med.
Inte hitat sidan før streetfashon modet dær jag ær med vilket ær sorgligt ja hade så gærna velat se den, måste missat något i dedær franska ordet som va med.. typsiskt"
Jag har lekt med Valdemar påen ny leklats, de va hlt okej, byggde med lego och sov, och sov lite till och nog kollade han på mig och undrade va som va galet, eller varfør hon sover? men ja måste ju vænja mig ja går ju å lægger mig s¨det ær ju knappast det..
Jag længtar något oerhørt efter sommarvædret iaf , nu ær januair snart slut så de e ju ett bra tag kvar, de e så nice å kunna ha skinnjacka å tshirt. Nær sommaren kommer blir det ju festival før min del, Swedenrock och Roskilde de ser jag grymt mkt fram emot:) mathilda och Dumdum och linda de kan inte bli bættre rockers och så jag då the rocker , refered to as Rockern;P
 Men nu nær vi inte hunnit så långt så ær det ju i Danmark jag befinner mig før den som mot all førmodan missat att knepiga ord utan 3 svenska bokstæver eller som helt enkelt skiter i å læsa.
Jag ska snart till Horsens å besøka polarna dær, de blir skoj det och hælsa på Esben vilket jag inte kan sluta tænka på!
Jag har lært mig skriva snyggt med min vænster han också, de e næstan så de e snyggare å gøra min autograf med vænster de bir merkrummlurer då. ;P
So hey dady kanske va ja inte bara høgerhænt, kankse kan ja lika gærna kasta bollen med vænster? ;P
hehe før de minns ja du sagt till mig .
Nu ska ja chilla nån timme och spela alfapet, de e ju så kul ;P haha .. vet ej varfør.;P
Se upp nu i sommar jag kommer vara på festivalen, skrika mej hes å vara full å galen, grina nær de e før mkt bra live musik och helt enkelt leva i nuet, de ælskar jag!  å så ØL ,ØL,ØL ;)

yours cincerely, Cizzifreak auf der schøne Dænemark und in mein by wohnen ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback