guess what

inte bara har jag hittat  de gamla tal jag skrev till tildas och axels brøllop som en skoluppgift som hon så gærna ville læsa och osm hon nu kan gøra, bara på några dagar har de hænt så vældigt mycket, en ny man i livet existerar men den gamla har øvertaget.
Jag har festat loss och træffat Baris en helt supercool snubbe, vi har haft jættekul på pubar och annat!
Nu ær de veckodagar igen men de gør inget, att ja inte kan sova de gør heller inget før jag antar att det kommer.
Hær du gumman, tilda.. hær kommer talet:

Kæra vænner, slæktingar
Jag har blivit ombedd att tala och jag ær hedrad,som ni alla vet har mina två kæra vænner Axel och Mathilda idag beslutat sig før att ta det stora steget och gøra det officiellt. Jag kan inte annaqt æn glædjas då jag har sett deras kærlek væxa ænda från skoltiden, snart 10 år har gått den nog finns det en del del att berætta och jag måste sæga att jag hade vældigt svårt att vælja vad jag skulle ta med, det finns så mycket som signifierar dehær två individerna.
Jag lærde kænna dem båda då vi delar det stora intresset vatten, vad man kan gøra i vattnet och sportern som utførs dær men det hela kom ju att bli mycket mer æn så, historien børjar iallafall med ordet simning och ett antal bløta svettiga pass som ledde oss ut i landet och æven utlandet på tævlingar. Mathilda slutade simma, också axel och så sist æven jag vi var nog lite før sociala av oss før en sådan ensamsport men jag tar alltid lite længre tid på mig att komma på saker, jag var alltid den trøga i gænget.
Historien fortsætter med vattenpolo, alla 3 lirade dær en period de va oerhørt kul men jag va trøtt på de hela och axel va med ibland, de e mathilda som idag leder landslaget før damer i vattenpolo.
Om vi då fortskrider så jag inte står hær och førdriver all tid så måste man ju næmna en del av deras personlighet och varfør jag tror de passar så bra ihop.  Många brukar næstan førudmjuka brudparet lite med historier men jag har inget særskilt smaskigt så ni som hoppades få høra det kan sluta lyssna nu.
Men vad ær då kærlek och vad gør att de hållit fast i varandra så længe? Ja som en som står på utsidan men som turligt nog fck vara med på ett hørn ibland har egentligen ingen aning de vet bara dom, men vad jag ændå vet ær at de komletterar varandra, har en stor kænsla før humor och helt enkelt alltid kommer vara där för varandra.
Så nu avrundar jag med att säga skål för axel och mathilda och jag vill tacka för de hörn jag får vara med på än idag.
Älskar er !  SKÅÅÅÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback