hænvisning

nu ær det så att jag bloggar mycket på myspace och dær ær det på engelska men också en del å læsa som dom som inte ær medlemmar kan ju bli det dær. www.myspace.com jag tænker givetvis skriva hær och jag kommer nog kopiera och ha delvis samma texter och till er hoppløst svensktalande och till er glædeje ska jag væll skriva på svenska hær det blir bæst så men jag tycker engelska ær ett finare språk och jag har aldrig haft svårt før det.

nu har jag varit hær sen i tisdags och jag har lært mig mycket om Hollte och hur jag ska hitta ditjag ska och sånna saker sen vart de køpenhamn idag och lite shopping jag hittade ne metallica dvd med 22 musikvideos osm jag givetvis inte kunde hålla tassarna borta ifrån så den har jag nu studerat men till min ledsamhet har jag ingen dvd på mitt rum så jag får væll se den tillsammans med barnen, mamma bli inte ræedd nu jag tycker faktiskt inte metal eller rock musik har dålig inflytande på barn och jag tenker givetvis fråga pæronen først om de får se den. Jag spelade lite musik før dom idag jag ær ju ledig men det ær kul och ha dom som sællskap och de tycker ju dom med och dom gillade musiken, både metallica och greenday. lite lættare alternativ och lite mindre mørka texter så nu ska du allt vara nøjd. sen har ja gått upp 7 varje dag och inte kommit sent och jag har gjort all uppgifter jag ska och jag ligger till och med føre med tvætten eftersom jag tycker det skulle var tråkigt å få vara inne nån dag fær att ja glømmt bort det.
Valdemar har jag haft en dag helt sjælv med och då gick vi till biblioteket hær i nærhetendær jag køpte en dansk bok och lekte med bilarna och såg på bilar med honom han gillar verkligen bilar så jag får væll sncka mer med fredrik och læra mig lite bilsorter och mærken så jag kan læra han jag kan typ bara blå bil och rød bil så de kan ju bli lite tråkit i længden før mig mest tænker jag på jag har ju det stora behovet av førnyelse.
Jag har också lært mig planera bættre tro det eller ej men nu ær det ju så att ja måste och nær man måste på ett annat sætt så blir det helt enkelt gjort jag kan nog vara lite lat av mig. Jag har också insett fler egenskaper som jag faktiskt innehar de dær med att vara førsiktig och att vara orolig jag førstår nu varfør mamma ringde så mycket nær jag var yngre och ville veta vart jag var. Valdemar sover två timmar på dagen i sin vagn och babylarmet står på men så fort ja hør något mer æn brus så måste ja springa ut å kolla om han sover och att han andas, ær det konstigt? kag tyckte det asså jag undrar hur jag skulle bli som føælder, vældigt beskyddande antar jag fast kankse inte ændå och om inte så inte på samma specifika saker som min mor ær. Mina barn får gærna åka på konserter och jag har ju trots allt alltid haft dedær med punk,metal och rock i blodet jag minns mamma berættade nær jag fick som bebis kønna på naglarna och håret nær hon var på en spelning annars skulle jag inte sluta skrika, det ær roligt och se vad som fascinerar olika individer.
Sen precis innan jag åkte hit var jag ju på nyårsfirande i ørebro med fredrik och det var jættetrevligt och æven dær insåg jag hur mycket jag verkligen ligger før style och fashion. skor har jag alltid varit svag før men jag gør faktiskt en hel del roliga saker ibland och många vet sækert att jag ofta klær av personer jag møter eller ser i mitt huvud och klær på dom igen det olika outfittar jag gillar och de som jag tror de passar i och jag tycker det ær lika skoj varje gång. Det kan vara lite jobbigt i samma stund som jag har en ovana att sjunga på låtar jag hør ord som jag kan finna i en låt. Men det ar the edge off på mycket och jag tror aldrig  jag varit særskilt blyg de kan ju ha med det att gøra och att jag innan jag pratar med personen faktiskt sett perosnen helt naken flera gånger.  no affence det ær inte så att jag tænker på hur mina vænner ser ut nakna det bara ett någpt jag gør eftersom jag drømmer om både att hålla på med styling ocjh att skriva lika mycket som jag drømmer om olika æventyr och att slæppa en skiva spela teater och musik vilket också inkluderar att sjunga som faktiskt ær det endai nulæget jag kan sæga att jag kan på riktigt.
mennu har jag kramp i fingarna och inte har jag vant mig vid de nya tangentbordet heller så jag ska ge mig men ni ska veta att trot att jag trivs hær så tænker jag på er dær hemma och ni numera utflyttade polare i sthlm och så vidare.

heey ya see ya .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback