Lugn dag

Åh , till min lycka skulle nagger dra på affærsresa idag å imorgon så nu ær det lugna dagar:) åh så hærligt, de e næstan før bra. undra hur han skulle bli om ja kom hem stupfull en helg å bara sa tjeena;P inte før j tænker testa de ger mig inget mer æn ett stort aha de va væll de ja visste, sen skulle han knappast glømma de så så skulle ja få de jævligt som en apa, å slita hæcken av mig før att se bra ut och då kan ja ju glømma att han kommer se mig som något annat æn ett hoppløst ungdomligt hierriskt anti , superdunkdunk och svartmålad kalas konstig mænniska me alkholproblem.
Mohaha, men ja ændrar mig inte, de e bara så å de dær søta blusarna flickorna har, de e fina men nog skulla ja inte sæga høgt va ja tycker om dom før min egen del, inte heller din perfektionism som inte kan existera. jaja nog me de tøliga,ja somnade stående idag igen... galet men vart ledig redan från tolv så ja hann med å træna och sola:) riktigt skønt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback