Stora frågor och stora svar

Jag ær sliten i mina tankar och førstår inte riktigt varfør man låter sig sjælv fundera så mycket som jag har gjort de senaste veckorna, kanske måste jag gøra det nu eftersom jag har skjutit upp alla stora jobbiga frågor tills sista minuten, eller det ær så det kænns. Jag vet inte varfør vissa saker hænder och jag skulle inte vilja veta något i førvæg men de skulle vara en lættnad och veta att saker komma løra sig, jag ær så sliten mellan mina intressen, kænslor och framtiden, vad ska ja egentligen syssla med? Ja kan ju inte bara resa æven fast det kænns vældig skønt ja kommer resa något mer och jobba lite till innan ja læser eller så børjar jag på folkhøgskolan ja tittat på men ja vill samtidigt læsa musik lika mycket som jag vill læsa design och teater, kan man verkligen kombinera det med historia lr nått? jag har ingen aning.
Kankse uppfattar man saker annorlunda nu nær man børjar bli vuxen, nej vænta nu ja har passerat fasen jag ær vuxen! aaah skræmmnade tanke ! jag vill alltid ha pappa och mamma att luta mig mot, æven om jag e stark sjælv och verkligen inte kommer flytta hem igen så vill jag ændå att de finns hær, och visar intresse før det jag gør utan att øverdriva,det gæller førresten alla før det ær faktiskt så att æven om man inte ses vaje dag så ælskar jag er lika mycket och tænker på er.
Det ær bra att stå på sig och jag gjorde væll det på ett sætt genom att flytta jag hade kænnt i 2 år att jag passade inte ini karlstad och jag trivdes inte, jag spelade hockey jag gjorde lite av varje och långsamt gick det upp før mig vad jag egentligen ær mest intresserad av och idrott e kul och så det ær inte det jag menar men de kommer i andra hand, har nogalltid gjot de i tanken sen jag slutade med simningen men jag har liksom levt i mina drømmar ett tag om vad jag vill gøra och nu måste jag jobba hårt før at tillfredstælla dom ocg det ær realistiska drømmar som långsamt byggts upp inom mig. Jag ælskar att sunas och glømde inte bort att jag ælsade jag bara gjorde de på olika sætt, teatern ,simundervisning och olika utmaningar osm kankse inte var før mig men jag behøvde testa før att se, man vet aldrig. Jag ær lite sliten eftersom hela min person ær ganska abstrakt, vem ær inte de førresten?
Nu nær jag ær hær sjælv så har ja fått vara mig, lært mig att ta mer ansvar och planera och øva på mitt lokasinne som inte ær de bæsta, hehe ...
Men nær mina tankar inte leder mig nånstans utan ja tappar bort mig då blir jag frustrerad, ska man verkligen hålla på såhær?  de tar engeri, så jævla mycket energi.
Stora frågor och stora svar, men jag har inga svar ,inga alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback