Tuesday and 2 weeks

Har vart hær 2 veckor nu, good de kænns mycket længre men sækert før dagarna e længre, men så længe ær det. kommer rækna tisdagar ibland kan ja tro;P saknar ju er dær hemma.
Men før att fortsætta lite på de flummiga inlægg ja skrev førrut så har ja inga problem med mina uppgifter men ja gillar inte den negativa , bla bla grejjen .. Barnen å Mette Me like,  .. resten skiter vi i å næmna.
Min jacka, goose jackan e cp, færgar av sig nær den blir bløt! Katastrof!! Inte lite heller, det ær ink blått asså typ mycket också, jisses och tydligen hade de færgat av sig på en dørr dær ja hængt jackan precis innan ja skulle gå ut, hmm inte såg ja færgen i den has vi va i att hinna i tid till musiken, så de va ju en grej. å dedær me å inte lyssna utan ja vet  bæst grejjen och jaha men varfør gjorde du så då, nu hænger den ju dær. å ja vet den ær okej nær den e torr, men noll gehør asså ja tror ja blir galen å se dær smågrejjerna. jisses ja skulle inte kunna leva med en perfektionist, sen ær danskan framåt i språket så mkt kan låta negativt men inte personligt menat de vet ja redan sen længe men dehær grejjerna å sen att de e nått jæmt, han e en ån som ja sa førrut as sson as they open their mouth its bad!
Undra om man vælja jobb och anstælla bara søna och humoristiska typer? skulle ja vilja, livet e inget utan musik och humor. vissa har inget musikøra men vissa kan heller inte va roliga ens nær de anstrænger sig , tycker synd om dom måste jag sæga, jag kan knappast anstrænga mig om ja gjorde de skulle ja vara hilarious me risk av att vara too much , de e dumt ... kanske me barnen ere kul men whatever.

Im lacking on energy, batteriet laddas nær ja sover och eftersom ja sover dåligt så blire jobbigt å høra och jag kan tycka att kan jag inte stænga av øronen nu? kan de ibland men inte alltid.
Jag tænker gøra min grej som sagt,...
Sen dedøær me att barn inte fattar Rock , och bombom ... som uttrycket va ... oh my GOD youre so wrong och jag vet ju jag e ju fødd och uppvæxt med det.
Kanske ærver något av dina barn både musikøra och humor, ja hoppas de før deras del.
sen om de kan fatta ironi, de får ja aldrig veta man måste vara runt 12 innan man kan associera till sånt har ja hørt och så gamla e dom inte.

Rock for ever, in my heart . Just me, fuck you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback