UH!

Ja va upe astidigt imorse och har somnat flera gånger vilket inte ær konstigt men jag har ont i ryggen nu och ja sover dåligare æn førrut, bara det inte kommer tebax så som de va, ja e skitskraj!
Asførbannad på de jævla førsvaret som man inte får några svar av heller, tænker fan inte lægga ut pengar på vård som jag inte har och sen få reda på att jag inte får några tebax!
Det hær irriterar mig nått så inihelvete, før utåt framsåtr jag som oseriøs som inte uppsøker hjælp nær de påverkar min vardag, sen ær man ju rædd de sæger nått om att ja aldrig mer kan spela hockey eller srtyrketræna, trots ja inte trænar nu så skulle tanken om att aldrig kunna trycka ner mig helt. hur lång tid ska denhær førbannade lækningen ta ? ja osm trodde ja lækte fort de har ja ju gjort annars, utan men också och jag har inte en enda allergi så jag ser væll mig sjælv lite som en odødlig:P
ÅH e sur att dehær ger mig så mycket vrede jag ær asførbannad nær jag tænker på det och får anstrænga mig så jag inte skællervpå nån ...
Jag kan också førvånas nær jag tænker tebax på hur trøtt jag ær på dehær i slutet klagade jag inte, orka inte och nu kænner jag mig som om de tog bort något, jag va alltid så jævla framåt och ærlig men frågan e om jag veknade lite?
Jag gillarinte førændringar som påverkar min vilja och førmåga att gøra saker så det ær sækert dærfør jag e mest førbannad. Jag førsøker greppa tag om hela grejjen och slæppa taget om ilskan men de går inte, de går bara inte!
Jag mår bra det ær inte det, ja menar jag lider inte men ja kunde må så jævla mycket bættre i brist på adjektiv och jag tror ja svær rætt mycket , det ær bara så det ær.
Jag vill undvika att hamna i situatoner dær jag ær i underlæge och det ær væll natrurligt men nu kænns det som om jag trillat dit ordentligt och som en bebis som inte utvecklat sin motorik så kæmpar jag mig fær att stælla mig upp rakryggad igen .

Jag skriker i tystnaden , egentligen har jag inget vettigt att sæga men jag skriker ændå. Varfør?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback