21/6

Jag vill inte vara här jag vill inte bli mer svettig,blöt och jag är trött på att vara invalid med inget bankkort som funkar och inga pengar och inget endaste jävla papper som kommer fram! Oturen håller i sig så in i berget!
Jag är nog mest trött på besserwissern som kör över mig och tror hon kan bestämma allt, jag blir helt galen! Jag är också trött på att käk billig mat och inte kunna röra mig, idag vore det skönt att få supa lite.
Trött på krångel och på att mina skor luktar skit, och jag har ont och jag vill hem! JAG VILL HEM!
Allt ska ta lång tid och jag är trött på att vänta och låna pengaJag är trött på att låtsas vara glad och jag gillar inte min chef som är dryg och har noll koll, om du inte vet så ge mig inte fel info!!! Det är inte kul alls och jag har ingen lust att vara med på festen ,eller jag kan inte för jag har inga pengar! JAG VILL INTE VARA Här ! Har inte pengarna kommit efter Metallica så åker jag hem! Jag vill inte städa mer och jag vill inte diskutera som en vuxen människa när jag bara inte har något att vinna på på det, om man ska ta dehär som vuxen då vill jag inte vara vuxen! Fyfan! Le åt den där äckliga besserwissern vars namn är mitt eget, herrgud can only go up from here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback