5-6/7

Sov hela eftermiddagen och större delen av kvällen igen... Somnade 4 och vaknade 11! Sen vaknade jag halv 6 imorse, sjukt konstigt dedär tycker jag.
Pigg som en dåre var jag också, kanske finns det hopp för mig också om morgonen?
Snabb frukost blev det iaf och cykel idag till jobbet, missade bussen.
Vad va dedär med smink nu igen? överskattat, jag klarar mig så länge inte håret ser ut som ett getingbo. (Jag är grymt rädd för getingar för övrigt)
Spöregn på eftermiddan lagom till man skulle hem, suck... Det går ju inge bra för parken eftersom vi nu kommer få jobba mindre än innan så att jag skulle jobba 17 dagar i streck, det blire inget med, tror inte man får det heller LO har varit här. vilka de nu är?
Hittade engångscameror idag, sånu kan jag fota lite. Jag har kommit på att jag fotograferat alldeles för lite i mitt liv, tråkigt att ha så lite å se på i efterhand. Ska ju iofs köpa digital camera och PC nu efter norge.
Fick låna Stians dator idag och skicka iväg artikalr på, bravo han har iaf lyckats underl¨tta med en cykeltur mindre, och cykelnär helt galen. bromsen hoppar ur ibland, btw det var så jag skadade mitt knä jag föll av i rädsla för att bli överkörd. Men så kan de gå...

Dagen öppnar ofta dåligt med miss av buss, och idag vart de inge bättre jag fastnade med skosnöret så jag höll på å falla av cykeln igen, fin öppning som vanligt dåligt!
Men jag ska ta å kolla lite efter tatuerare nästa gång jag har datorn, måste hitta en som e grym på porträtt tatoos. Börjar3 varje dag denna vecka så det är skönt att få sova lite.
Jag är härmed Naboens stammis ,deras kaffe e såå gott! men ölen också då...
Ska man ha DELL e de ett bra datamärke?
Nån som vet, får fråga Lovner eler Simon innan jag köper nått tror ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback