AAARGH!

Vet ni vad hon sa idag?
Först, du vet att vi har fler donuts i kylen?
Ja, jag vet men jag har kunder så jag får ta fram senare.
Ska ta undan den gamla äppelkakan också.
Nej de ska du inte för jag får så mycket skäll av Stian om vi slänger mycket och de håller i 10 dagar.
Jag tror inte dom gör det. och jag borde väll också få skäll då?
Inget svar...
Har du städat inne på lagret?
Nej, det finns ingen tid.
Jo men jag har massor med tid,
Jaha men de är mer kunder idag, och du vet om du tror kunderna vill käka 10dagar gammal äppelkaka så är du dum i huvudet!
Jaha, men de var ju det vi blivit tillsagda.
Du har själv sagt Stian har nollkoll, och han har ingen koll.
Sen är det liksom ingen ide att diskutera? Ser ni problemet?
jag får skäll, jag ska ... jaha så du är mer chef än mig ?
Jag skiter i vad du och Stian pratar o ellerom han inte pratarmed mig men du åfr ge mig samma info och sluta domdera!
Hon fattade inte?

exempel nr 2:
Jag står vid kassan och hon dundrar in utan att säga hej och 10 minuter sent . Går rätt fram till kassan när jag står med kunder och loggar ut mig och säger jag tar över nu!
Ficka jag bli arg då , infår kunderan fast hon totlat nedvärderar mig ? Icke, jag fick bara gå så jävla rasnade så jag vet inte...
Tycker ni jag inte har rätt ? det är något varje dag!
Jag tänker inte låtas bli behndlad som jag är efterbliven!
De sa jag men hon fattade inte då heller och blondinhelvetet är 21år! ?
OH my....oh my....
Ta mig i stårtån va hon är rubbad, så totalt obenägen att använda sitt feta tröga hjärna!

Kommentarer
Postat av: imly

Kan du inte komma hem snart! Det är så tomt här utan dig... :( Lova att vi hinner ses när du kommer hem, innan du åker till Sthlm?
Love youuuu sweeetie..

2007-07-25 @ 12:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback