Åpent

Åpent, stengt HUh? så skriver man ju inte öppet heter det, det kommer ju mer och mer dehär norska orden, gaah.
ôppet,ôppet,öppet ska intala det som mantra nu innan jag somnar ikväll och visst har man försokt få lite vettigt entertainment på scen här i sommarland men det blev då inte The Rosedalen utan Christer Sjögren, herregud! Jag hoppas jag är ldig den dagen. Erik,Eidun,David och Christoffer och Jill är teevliga typer som man gärna hittar på skoj med, ev nu så blir det stor fest!
Men det finns återkommande situationer som dyker upp här som hänt mig tidigare och jag vet inte om jag vill skriva dom med risk på att låta egoistisk. Men det är det enda vettiga jag får ut av det och det är väldigt intressant, psykologi på mattenivå om det nu finns. haha .
Men jag tror jag drar mig undan! Inte exakt översatt nu men jag drar mig undan.
Jag vill veta om det är så får det är isåf inte så genomtänkt av mig och inte är det bra. en skådespelare som drar sig undan, herre de vore nått det.
Värk i knät baah, missfotster känslan hänger över mig idag s¨rskilt eftersom besserwissern är här och ändrar på grejjer jag gjort, hon tycker jag är allvarlig, hhaha. konstigt!
Missfostret är jag Iam the freak who walks among you ... nananana! Sing it for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback