ARG på sveriges fittsystem!

Åh jag behöver skriva av mig en sak nu innan jag spricker, inge mer krångel!
Skattekort,bank,bankkortet, käk, folk som fittar sig och så de där svenska anus systemet! Sen när är jag folkbokförd i danmark? Och varför i helvete då för?
Kastar ni ut folk i brist på plats precis som ni gör på sjukhusen? nehe, jasså ni gör inte det men min farmor skickade ni ut? FY FAN FÔR SVERIGE!
Ludret på alfakassan kan ju knappast lyssnat på vad jag sa när jag fick hem räkningar om anslutning dit, jag sa jag INTE var intresserad det minsta, hade fittan fel på öronen? Jag tänker aldrig mer vara arbetslös det är ett som är säkert! Åh det blir bara värre för jag har inte sett skymten av några papper eller pengar från försvaret heller så när blev jag arg på världen? HMMM
Vem fan vill bo i sverige när allt ska vara så jävla inarbetat mellan de där feta grisarna på kontoren som ska göra allt till en jävla häxgryta!?
De ska ju bestämma saker deinte har något att göra med, vad man får ändra sitt namn till och skulle jag joba hela livet och spara ihop en miljon så skulle jag få skatta på det om socialdemokraterna kommer tilbaka till makten, på REDAN skattade pengar skulle jag få betala???!!!! Vad ären ni tänker med som röstar på de tomtarna som ska ge alla narkomasvin mina pengar? Dra åt helvete med er jag drar så fort jag läst klart här i stockholm. Det kan nog inte bli sämtre än såhär! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback