Brutet, jag vill växa!

Har jag brutit något eftersom det gör så ont?
Får kolla det imorn om det inte är borta. If so så kan de ju sätta in något så jag blir lite längre, jag har alltid velat vara typ 1.80 för då står man stadigt! Men om det är växtvärk jag lider av så borde jag väll ha ont i båda benen? det är nog inte det.. och lyckan gick med ens i kras.
Imorn är det jobb och sen är jag ledig! Saka verkligen sova! Glömde mp3en imorse så trött var jag , hallå jag kan glömma nycklar och plånbok men inte mp3.
Music is life.
Jag är rätt invalid, man säger det på norska till det som inte fungerar, eller odelagt. jag föredrar invalid. hehe.
Min tshirt e stor som ett hus också vet inte vad som hände när jag tvättade den men det få väll gå bra vem är det som säger att trollgrejjen inte går hem, jag ser verkligen ut som ett troll idag. ruffsig och påklädd i alla regnbågens färger och de är gräsliga!
Tight har inte vart min grej när jag ska svettas ändå så de funkar, men dagens slutsats är iaf att jag ska ställa mig i en kruka och se om jag kan växa lite det måste ju hända något och jag vill se lite högre och få ett nytt perpsektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback