Calculating

Typiska karaktärsdrag:

Ständig strävan för rättvisa och så envis att jag tror jag flyttar berg. Det är så mycket att det nog slår tillbaka på mig själv ibland, tack før den egenskapen pappa! Kan vara både extremt positiv oc extremt negativ, det kan alla? Ofta gör man den ena bättre ch ja är nog bra på den negativa delen som jag fått träna bort här borta. Bra för mig! Jag är en jävla pessimist ibland alltså men jag döljer inte att jag är nervös och att det är en anledning till min inställning. Vill alltid vinna annars kvittar det, så pressen ligger ju ständigt på. Jag gillar långa diskussioner med de som inte har samm åsikter som mig men jag fördedrar att personen inte är anarkist och extremt våldsam då om man säger så för då vågar jag nog inte säga något. Jag är en jävel på att citera och jag citerar ofta mig själv för att påpeka att jag sagt det förrut. Går ut med en tuff attityd och en tuff inställning och med skyhöga krav så jag faller under press jag inte är van vid. Är starkare fysiskt än mentalt och alla krav kommer alltid från mig själv. Tänk om någon hade högre krav på dig än dig själv det finns inte i min värld! Jag har en inre strävan att bli något som har betydelse för mig och har jag tur så kan de vara av betydelse för andra också så någon kändis är ingen dröm men blev jag känd för en bok eller en skiva så det är kul, när vi pratar om kul så är det vad jag lever för. Jag älskar att festa och vara med mina vänner! De med hjärna .
Jag vill bli något stort, ta det på rätt sätt och jag är den största drömmare jag känner. Har många intressen så jag trivs runt de flesta och tur är väll det eftersom jag annars inte hade haft så många runt mig som jag faktiskt har.
Alla letar efter sin passion jag tror jag har hittat min, och man kan ju ha flera.
Det är svårt att välja efter vart man står i livet och kanske är det därför jag ransakar mig en del men jag tror man kan göra en del i taget. Jag vill göra mig själv stolt! Det är jag nu inte bara har jag lärt mig allt här borta jag har också insett hur bortskämd jag varit.
Många hjälpande händer är bra och dom behövs när jag nu sätter upp mål inför framtiden och jag ska försöka att sätta delmål så jag slippr känna mig misslyckad.
Kärlek finns men är inte prioriterat och det känns bra.
Att uppnå och få leva mina drömmar är mitt högsta mål i livet och att om jag har tur få ner dom på papper. många papper, som jag sedan sätter ihop och vad blir det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback