det är känslan

Pga att jag haft så ont i fötterna så har jag varit tvungen att ta hand om dom och det är ett steg ifrån min fotfobi tycker jag, duktigt och nu är det bara att glömma hur många fötter jag tagit i i hela livet, så försvinner det nog men nu började jag såklart tänka på det och sedan de snuskiga golvtrasor pc sånt som finns här det har jag fått vänjka mig vid men inte fan biter jag på naglarn nu när jag inte vet vad som funnits på fingrarna, en riktigt fingerfighter är vad jag är inte bara jobbar jag med händerna när jag kommer hem spelar jag gura i minst 2 timmar. Ömhet är helt klart en bra och dålig känsla. Glassbilen har jagg kört också så lite övn körning har det blivit även om jag ska påpeka att den går på batteri och fungerar ungefär som en radiostyrd bil men det är ju känslan det handlar om och nu vet jag inte om jag viterade mig själv eller någon annan kanske är det en ur änglagård men jag får nog kolla när jag ser filmen nästa gång för jag minns inte nu. Undra om ni läst min nätkrönika som publicerades förresten? homoäkstenskap handlade den om iaf, jag vart nöjd! Pulpit Rock är i stavanger 17-19 aug det vore kul det vad säger du fredrik? Ledig tolv dagar på juni,juli, aug .. Gyllenetider låten juni juli augusti kom jag att tänka på nu, åååh svenska sommaren och idyllen! Gah! nu vill ja hem asså . ! Fast mest längtar jag tils det hela är över och fötterna inte gör ont längre, blåtirna är nästan borta men ack mina fingrar är inte vad dom brukade vara. Nu kan jag inte spela alls:(
Ibland vet man innan man testat och jag var tvungen att testa ändå, undra om man lämnar det stadiet nån gång i livet så man slipper göra sig illa? jag har skrivit min krönika nu också som publiceras 29juni:)Behöver nått mer roligt citat men jag hoppas ni läser den nu! Den är rolig!
Det handlar om politik och jag driver med bush och att han är gay och att kärleken är orsaken till irakkriget typ. det är komiskt men jag kommer på bra grejjer när jag lever på gränsen. Det jag hitills innan skirivit är mycket arga grejjer så nu ville jag ändra lite på mig, sen nu så måste jag ju faktiskt skriva
och inte vara så egocentrisk jag tror inte det är så intressant för alla att veta vad jag gör här tex. Jag är ju ute nu för tredje gången och lumoen och danmark funka inte men det hade lite mer story och nu gör jag ju inte så mkt mer än jobbar och festar. Norge är ett bra ställe att jobba på iaf oavsett om man ser till sällskapet eller inte. Eftersom min mp3 dog första natten jag var här för jag somnade med den på repeat så har jag haft stollryck men nu så funkar den igen, minsdre rollingstones eftersom det varit de enda jag lyssnat på i stort sett, vi hittade en vind idag också och jag hittade en dart tavla så vi spelade lite förrut! en bo hittade jag också men norskan e lite kenpig asså, lite teknik och lite känsla det handlar om känslan igen. det är min slutsats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback