Dumma tjejer, dumma tjejer!

Jag är nog lite konstig! Jag är nog lite elak också, men jag är självsäker och lite söt och så annorlunda som jag tycker brukar vara ett bra nyckelord.
Därför tycker du jag är stöddig? För att jag säger det eller för hur jag beter mig? För att jag har något att säga och du inte har det, eller inget som någon vill lyssna på. Haha jag lider verkligen med dej, eller inte.
Jag gillar verkligen inte rosa och ser regnbågensvart, kan jag få ha det så? TACK !? Varför ska du bry dig och varför hänger du efter mig om det nu är så mycket fel med mig?
Jag vill inte färga håret som du och titta ner i marken och vara tyst och le, jag har inte en byst som är tilldragande nog så jag kan det, hela grejjen med att se söt och dum ut det är inte min grej, fattar du? Varför vill du spela dum tillsammans med mig? Jag kan få det jag vill ha men jag tänker inte bjuda ut mig så som du gör och nu är du sur för jag säger du är billig men det är inte alls det jag säger, kan du bara lyssna med båda öronen? Ni dumma tjejer kan bara inte lyssna! Åh vadjag är trött på er och ni finns överallt!
Ni är så ytliga så jag vill kräkas samtidigt som ni säger att ni aldrig skulle ta någon bara för hans utseende, blä! Jag kan säga det iallafal att det sprlar roll. Din respekt? Frågar du mig så kunde jag inte bry mig mindre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback