Fingerfighter

har vikt 500 pizzakartonger idag och skurit av en bra bit av mitt finge när jag gjorde sallad, bränt mig på frityren för 13e gången och så har jag ett antal pappersår på fingertopparna de är det värsta av allt, jag kan inte spela gura det gör något obeskrivligt ont men sånt som svider har jag alltid lipat för. Nästa gång blir det handskar om jag nånsin behöver göra om det, hoppas inte det. Vad händer hemma? tro...Hoppas det är sol och sånt och hoppas ni badat och alla som tog studenten GRATTIS jag är ledsen at jag ine kunde vara där:( men jag har allt en liten överraskning till er! åtminstone dom som fortfarnade pratar med mig. Tänker bla på Maslin som verkar obsekrivligt sur och jag vet inte varför. kanske har hon också hört att jag är gay? Inte vet jag...Inget man kan vara sur över hmm ... jag tänker på er lovar att jag tänker på er... Särskilt Victor och Simon så jag hoppas ni röjde ordentligt och ligger med skön bakfylla nu! Nu måste jag diska eftersom det kommer kunder, som jag inte redan diskat sönder mina händer men you gotta do , what you gotta do... och nej jag gillar inte hiphop.

Tisdag: Det jobbigaste dagen hitills att GÅ UPP UR SÄNGEN men jag klarade det och självklart var Stian sen att hämta oss så jag hade kunnat sova en timme till utan problem men men sånt händer aldrig när man har dåligt med tid. Mycket städning på jobbet idag och totalt 8 timmar så lite kortare dag. Lite gäster vilket gör att man har mindre att göra vid kassan och mycket tramptid men köket sken när jag lämnade det. Nu har jag fått min mp3 laddad också grymt gött jag började bli stollig utan hårdrocken. Idag ska vi grilla med några av norskarna men inte hade jag läge att köpa något att grill så tur jag hade nån biff kvar och det blev nån öl också eftersom alla var bjudvilliga. Men skönt med variation höll på å bli galen på nudlar och samma eviga pasta med kött. Det handlar om tillagningen säger kockarna och jag fattar det nu,. men jag suger ändå på mat. Norks teve är det mycket av också och tablå så nu är jag djupt insaqtt i norsk politik. Har fått mig serisöa kläder idag också för första gången bortsett från torsdagen då vi var ute så nu känner jag mig lite mindre som maskinen som bara gör och gör... jobbar med en bessewisser som har noll hjärna men orka diskutera med en vägg. Hade kul i idag och ölen kan ha haft sin inverkan och funkar bra som sällskap i brist på annat. men nu är det inte så att jag sitter och pratar med den....
Jag är ledig eftwr imron också så det ska bli skönt att få sova läänge. Ska lyckas handla också, GODIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback