Fitta!

Din jävla fitta! Nej se hur jag uttrycker mig! Det är ett svårt brott mot skriften och språket men jag saknar bättre ordval. Brist på fantasi eller vad det nu kan vara. Andrahandsval var det, glöm det kan jag bara säga!
Jag skulle kunna se dig dö, jag skulle inte bry mig för jag tror inte jag träffat någon som är så bra på att vilseleda folk, du lyckades med mig också, du borde bli bush fru! Han behöver någon som du och du om alla dina andra vänner är som du så hoppas jag att jag aldrig behöver träffa dom!
Jag gillar att överdriva när jag är arg men jag skulle inte bry mig om du försvann för om du dog så skulle jag ju behöva låtsas vara ledsen.
Dy säger du vill umgås med mig, du gillar mig. Hmm gillar du att jag tar dej tilbaks och att du fick utnyttja mig eller gillar du mig bara? Av vilken jäval anledning?
Jag skulle inte brytt mig ett skit om allt du gjort, jag vet ju hur du fungerar och jag vet på vilket sätt man kan umgås ,ed dej utan att prata skit och berätta något som har betydelse men när du gick din väg så som du gjorde och lämnade mig själv. För hans skull! Åh jag gillar verkligen inte dej, jag gillar inte dej! Ordet hata är så last year.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback