¨Fittan härjar

Bara en månad kvar nu, yeah!
Efter 2 månader får man lön, grattis tomten kom tidigt i år!
Stort gratts till byråkartin som härmed slått rekord i krångel. Nu är läget föjlande; Jag har inget förtroende för akassor,sjukvården eller myndigheter eller de nuvarande lagarna. Aj jag tror jag inte pappasr in så bra i samhället men de kan ju funka om jag ser till att aldrig bli arbetslös, sjuk eller miljonär för då kan man int bo i sverige, det är skatt på allt och om 3 år så har socialfittorna makten igen, ska vi slå vad?
Men jag kan ju se förbi det och kanske flytta eller så får jag väll göra nått åt det, igen man ska få nått gjort, ja då får man ju göra det själv.
Jag har jobbat på ett och samma ställe hela tiden nu och i colakiosken en gång, och i slushen. Långtråkigt,jäsp.
Men jag måste åtminstone vara bra bra på att städa vid dehär laget. jag har gjort lite fuss av mig men orka hålla på när besserwissern suktar efter uppmärksamhet hela tiden och hon bara älskar att lägga sig i mitt jobb och letar efter fel, vem orkar med en sån människa? undra om det finns många som hon på arbetsplatser? tur jag inte ska ha ett vanligt jobb, det skulle jag aldrig palla med med folk som hon., styra och ställa e det som gäller emn jag vill inte säga ifrån för hårt och så slutar det med att jag förlorar på det.
Hon fjäskar och gullar med killarna också, stackars dom...aids hallå?
nej då men ..tänk om de tycker hon är bättre chef än mig? Hon kommenderar folk sån är inte jag,... Om hon kommer å byter av migidag så ska hon minsann få höra om hon börjar tjata för nu har jag hållit mitt tålamod länge nog, jag har blivit riktigt tålmodig ska ni veta!
Ska publicera en till artikel idag också så ni får ta å läsa på modemagasinet.
Saknar Fredrik och Erika grymt mycket, och så de två trollen!
Jag tänker särskilt mycket på er nu när jag haft lite bevis på att ni lever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback