Fotfobi/Daily

Nästan ingen fotfobi kvar åtminstone inte för mina egna fötter eftesom jag måste ta hand om dom så har jag vant mig nu, visst är jag duktig. Haft en hel del jobiga dagar nu men jag har fått feedback på att det är på väg. Suck jag får spara min ilska tills det blir fel på något så får jag bli arg då istället.
Jag är inte rädd för Amandas fötter heller hennes är rätt söta särskilt i tofflor, hon är söt hela hon när hon blinkar med sina ögonfransar och svnasar omkring här och håller mig sällskap i denna misären till jobb. Hon har humor så när hon inte är här så blir det långtråkigt. Det blir handla en del nu när jag har pengar! Fått lite av mamma. Tänkte jag skulle baka någon dag också om det finns ork över. Hon frågade mig idag också förresten om jag hade pojkvän och jag sade nej, det tar sån tid men det vore ju kul å bli kär det har jag intevarit på evigheter, jag bara skriver om det så alla tror det inte är något fel på mig. Hon tyckte att bara att bli kär tar tid och hon har rätt. Mycket har hänt med mig sen jag kom hit, sa jag inte nyss att någons fötter var söta? Ehum! Sagt till jag vill jobba mer också, trots det jag är här för. Funderade på att ha liteförfest också nån kväll innan vi går ut, men jag harså litet rum så det blir nog svårt, om vi inte har det hos Kajja och Tore. De trevliga hårdrockarna e så goa! Snart drar besserwisserna härifrån också har jag fått reda på, det ska bli otroligt skönt! Obeskrivligt är ordet.
Tore och Kajja och jag det är det bästa gänget och kombination på bra fest, de sa Göte och han har rätt, hur kunde han veta det?
Kankse har jag träffat någon mer som fattar mig eller som är tankeläsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback