Koseligt

Ja de va ju det, jag började jobba rätt sen t så jag gick upp och gosade med kattungarna, de känner tydligen igen mig eftersom de genast började klättra på mig och slicka mig på fingrarna, så mysigt! Koseligt säger man i norge. Jag gillar det ordet. Fixk gå långt hem dock sådär två mil eftersom jag inte fått cykeln tebax. Jag har väll inte gjot så mycket mer nytt det är mest nya personer man pratat med och så en del fest och spela och sova. Jag har lyckats handla också med hjälp av Jill och Christoffer de är goa gutter! Imorgon är det lära känna fest så vi får grillmat efter jobbet och så får vi bada och surfa och det ser jag fram emot! Ska gosa mer med kattungarna de är så söta!
De har fler djur i parken såsom getter och får men jag är rädd för getter!

Festen va rolig, man fick god mat och jag käkade säkert 5 hamburgare, Snackade mest med Jill och de andra, svenskarna är astråkiga! Anna kan va rolig och eftersom hon klippte mej så är hon väll godkänd men de andra är bara så beiga.

Vad har jag insett då under tiden jag varit borta?
Jag kommer vara vältränad om jag fortsätter gå och cykla såhär mycket, till slut kommer det nog gå ut över jobbet då eftersom man blir sjukt trött och jag kommr aldrig bli en Tour de France precis. Jag har flera låtar med melodi också så kanske kan jag spela dom när jag kommer hem, asså snyggt då.
Jag gillar kaffe, och eftersom inspirationen spirar så funderar jag på om det inte var bra att jag fick komma iväg ett tag.
Roligast är att folk vill prata med mig och liksom säger att jag inte är som de andra svenskarna, tar det positivt.
Jag gillar läget eftersom jag ska till Lanbgesund med Esben i helgen, det ska bli kul! Se en annan del av Norge. Sen blire kanske en ride till dit ner fast med de goa gutterna! Go on being good life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback