Nå ere gott.

Nå bynter de te å bli scedli å mye af de mann gor aer att sitte stille och se på mennsker som går forbi. Noe sporsmål på de?
Hhaa. Wannabe norksen e på G, mår fint idag och inte haft så mycket skit runt mig, besserwissern är ledig så det har varit en solig dag i min tanke åtminstone. Hunnit kolla lite efter lägenhet också dock utan resultat.
Jag kommer med mitt nyårslöfte lite sent iår, det är nämligen att hålla i mina pengar så jag alltid har till gott käk och hyra, jag vill aldrig mer behöva snåla som jag gjort härborta. jag vet jag vet man kan inte unna sig flamberat men lite grann i kanten, hehe.
Hittat både mattor och snygga sängkläder och gardiner men jag måste se om det passar i lägenheten och de vore ju drömmen att få måla svart, jag har alltid velat ha ett svart rum! Soffa och sånt e svårare att hitta jag e rätt kräsen, efter man jobbat i sthlm kan man kanske unna sig en fet s¨äng, jag sover ju så mkt? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback