Ofta snäll

ofta för snäll, när är det fel? och när är det läge?
Gilla mig eller avsky mig det finns tydligen inget mellan namn!
Cizzifreak psycho pro! at your service!
Suck träffat bara sånna där jävla neutrala personer idag, de är så tråkiga så jag måste påminna mig själv om vem jag är, så jävla skönt att inte vara så som dom!
En sak vet jag om henne, hon som är så vacker!




Jag tror gud pratade till mig igår


om hur dina sammetsröda läppar
etsade sig fast på mitt hjärtas puls
du grät över hur de bortspolade minnena fräter på ögonfransarna
då pulsen inte längre vill ge sig tillkänna



Och egentligen så tror jag att det var du
men vem är jag att döma då du
med dina ljusbrända stränder kanske är en gud i sig
och jag är bara en utömd själ som väntar på sin undergång



Jag somnade med ditt lillfinger i min handflata
det är dessa små stunder
jag skulle kunna leva och andas för
då känslan är så
tillfredsställande att det blir till en drog



Jag tror gud pratade till mig igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback