Parköppning

Började klockan 9 så det kändes som sovmorgon, jag var lite nervös att det skulle bli mycket strul innan man kom in i rutinerna men det gick bra. Det var hårt på psyket med så mycket folk överallt man hade vant sig vid att parken var tom konstigt nog. Jag har väll ändrat psyke också efterasom jag fortfarnade inte har några större problem att gå upp och jag sover grymt bra,. Jag blev testad efter en timme och blev själv i butiken men det var heller inga problem jag lagade i orning käk och skrev beställningar. Kassan är väldigt simpel med touchscreen så när man kommer in i det kommer det gå ännu fortare. Göra is asså glass var ett projekt i sig oc det enda jag tycker är lite vanskligt eftersom det är så mycket asom väller ut på en och samma gång. hehe! Jag gör dom ganska stora men snygga så det har inte varit några klagomål och heller ina klagomål för övrigt. Jag fick feedback på min städning och det verkar som de är nöjda med min insats såhär långt så det känns bra, ser fram emot lön snart så jag kan röra mig lite bättre. Men tuff dag och mycket papper och safe och kassa och växelpengar men men jag är ju konstigt nog inte sämst på att räkna och det var ju vad jag väntat mig. Är det någon som har lust att komma och hälsa på mig så är jag ledig ganska många dagar.

Måndag igen och då har dom vinkvll här i Bo men jag har för ont i fötterna och åter igen sällskapet kunde vara bättre s jag vet inte om jag går dit idag. Jag har aldrig varit någon vinfantast heller. Det slutade visst med att jag somnade i soffan o0ch jag har sovit ett bra tag, fått sms från Fredrik det var kul jag saknar honom innerligt! Jag säger det igen också jag har bara en telefon 0730550121 ska ni smsa eller ringa på! Imorgon börjar jag 9 igen så det blir 9 timmars sömn, och är det någon hemma som har tid över kan ni ju alltid kolla lägenhet åt mig i sthlm. anything är bra liksom! Jag mår bra men fötterna är svullna och ryggen gnäller på mig men jag stretchar och försöker bära så lite som möjligt av alla kartongerna som kommer in, skönt med vädret också jag är helt klart en värme människa så att vi inte ännu sett regnet är underbart! Kanske har jag en grekisk gen någonstans eftersom jag inte alls pallar kylan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback