Resa igen

Satan uppe kvart över 4 och livrädd att jag inte skulle hinna med tåget. Dagen igår var rena mardrömmen, fick reda på att bussen jag skulle ha åkt med inte fanns, vad tänkte fittkärringen nere på station? Tänk om jag inte kollat, tur jag inte litar på någon när det kommer till information längre. Jag grinade ta mej fan för jag trodde inte jag skulle ta mej ifrån pakistannorge där det inte går normal trafik. Men det löste sig med hjälp av en snäll själ på jobbet, ser jag fittkärringen nått mr så ska hon allt få höra! Jag cyklade som en dåre till stationen och sov i stort sett hela tågresan med en go filt och ögonpåse, norges tåg e mysiga! Nu sitter man på oslo terminalen och lyssnar på musik, min mp3 har hängt sig igen så den kan dra åt helvete! Kollat typ 100 ggr att jag har med biljetterna så jag inte åker dit utan, det vore rena soppan. Lyssnar på en passande låt måste jag säga, the bitch is back heter den. Jag är tebax och redo. Nu blir det inge mer krångel! Ska förbi min moster också i GBG det blir nice! Blir öl och snart får man träffa Siiimon, jag ska krama dej så hårt!
Svenskarna här e ju bara utan smak asså!
Lättare att vara positiv idag när man har något att se fram emot!
Något har lättats från bröstet hade behövt någon som höll i mina händer igår så rasande var jag men det är återkommande har jag lärt mig när jag håller inne med vad ag tänker och på jobbet måste man ju vara glad, inte lätt asså. å fittan jag jobbar med, ÅHHHHHH!
Ska man få något gjort så får man fan göra det själv om det är något jag lärt mig så är det att man måste det!
I aint going down anymore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback